My Beautiful Dream..: We married already...

9 May 2011

We married already...

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulilah..29 April 2011.....tarikh sejarah yang akan ku ingat smpai bila2..tarikh dimana aku selamat menjadi isteri orang, iaitu kepada En. Ady..Perasaan aku??Wallahua’lam.. x tau nk ckp macam mana..kalau nk tau, kene la kawen...hehehe...

Semua dah selesai..kurang sikit benda yang difikir dlm kepala ni.kalau x, ade je bnda yng belum siap...hntaran la, catering la, make up la..mcm2...smpai b'gaduh dgn Mr.Tunang pun ada..tp sebnrnya dia yg bnyk uruskan hal kahwin kami dari awl smpai akhir.maklumlah,mak ayah aku jauh, sama la dgn dia jd nk x nk kitaorg kene setel sndiri..

Tp, ok la ada pngalaman..kalau lps ni nk tnya psl urusan nikah blh la tnya i....hehehehehe....



Ady tenang je...
i plak yg b'debar2....


Alhamdulilah, dgn sekali lafaz, aku sah mnjadi milik dia..

Lps ady ckp aku terima nikahnya..bla..bla..bla...Ya Allah...betapa leganya hati..x tau nk ckp apa...b'syukur sgt2 sbb semua dh selesai..nasib baik x nangis...













my family





b'sama keluarga sebelah mertua...

b'sama adik ipar..

No comments:

Post a Comment

My Beautiful Dream Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign