My Beautiful Dream..: .:Muhasabah Diri:.

23 Jun 2011

.:Muhasabah Diri:.


Hmmm... kembali mengupdate blog hari ni..walaupun aku takde idea nk tulis apa.. hari ni hari boring sedunia...tgh2 aku dok termenung..aku berfikir sejenak... sambil2 tu bermuhasabah diri... aku tengah mengira detik aku dilahirkan ke dunia ni...6 hari je lagi..hampir 26 tahun aku bernafas di dunia ni..Masih terlalu banyak perkara yang belum aku laksanakan..dan yang paling penting sudah cukupkah amalan ku di dunia ni..??Moga Allah sentiasa berikan ku petunjuk dan ketabahan untuk menuntut ilmu -Nya sebanyak mungkin..


Cepatnya aku dewasa..tak sedar2 dah jadi isteri orang..rasa macam x puas jadi kanak-kanak rebina..
Hidup ini penuh dengan pancaroba. Kadang-kadang kita berada di atas dan ada masanya kita berada di bawah. Itu semua sudah menjadi asam garam kehidupan...

Alhamdulillah... setakat ni aku bersyukur dgn apa yg ada..Walaupun kdg2 terasa ada lagi kekurangan....ada je benda yang x puas hati.. Tapi ada ke manusia yg puas dgn apa yg mereka ada?? Mesti kta sentiasa mengharapkan yg terbaik kan...kadang2 sifat tu yang buat kita jadi tamak..jadi bersyukur la selalu yer...(^_^)


Moga segala yang dirancang dipermudahkan oleh ALLAH s.w.t....AMIN....







~Segala yang baik itu datangnya dari Allah manakala yang 
buruk itu adalah kelemahan diriku sendiri.~


 








No comments:

Post a Comment

My Beautiful Dream Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign