My Beautiful Dream..: Nak bagi hadiah apa ni??

29 Jul 2011

Nak bagi hadiah apa ni??

Esok birthday Ady...nak bagi hadiah apa yer..ni 1st time birthday kitaorg semenjak dah jadi husband & wife, jadi aku nak bagi something yang special sikit..lagipun esok cukup 3 bulan usia perkahwinan kami..hmmm, sush jugk kan nak bagi hadiah kat orang laki ni, kalau girls senang je..

Jadi aku pun minta tolong dengan Mr. Google, dapatla sikit idea but aku rasa semua tu Ady dah ada(ye la, hantaran aku kat dia hari tu)...tu yang pening ni...

Adakah aku nak bagi ini...?




mahal sangat..



 PS3..?? Ady tak minat main2 game ni...

Aku nak bagi hadiah yang buat Ady fikir, hanya dia yang paling 'special'...cewahhh...lagipun untuk menghargai pengorbanan dia sebagai seorang suami, tak salah kan..tak semestinya kita perlukan hadiah yang mahal. Cukup dengan hadiah yang mampu membuat suami kita merasa dirinya diingati..

Bagi je la apa-apa kan..lagipun tak cukup masa dah..

Fening...fening....

No comments:

Post a Comment

My Beautiful Dream Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign