My Beautiful Dream..: I'm coming back....

1 Dec 2013

I'm coming back....

Bismillah ir rahman ir rahim...

Alhamdulilah...masih dipanjangkan umur..
Lamanya aku rasa tak update blog ni, dah bersawang bagai...nasib baik cari jumpa balik..
Insya Allah..lepas ni akan cuba sentiasa update...nak tahun baru ni kena la ada semangat baru..

Macam la ada orang baca blog aku ni kan...

Tak terasa tahun 2013 semakin meninggalkan kita..tahun ni banyak kenangan masam, manis, pahit, kelat..semua ada..aku rasa tahun 2013 terlalu banyak dugaan untuk aku dan suami...

Harap Allah bagi kekuatan untuk aku dan suami..

Ok..cukup la untuk permulaan setelah sekian lama blog ni tak berupdate...

Jumpa lagi..uoollllssss....

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

My Beautiful Dream Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign