My Beautiful Dream..: New Look!!!

20 May 2016

New Look!!!

Alhamdulilah...

Akhirnya blog saya berwajah baru...

Yeaayyyy!!!!

Thanks adik Maisarah...tip top punya services, kalau nak tau adik Maisarah ni menawarkan perkhidmatan edit / customize atau design blog..boleh pergi website dia, macam-macam ada..

In shaa Allah, akan lebih istiqamah dalam mengupdate blog selepas ini..doakan saya yeaa..
lebih-lebih lagi dalam business online ni..

Akhir kata, ada sedikit mutiara kata dari saya...


Aku minta kepada ALLAH setangkai bunga segar..,
DIA bagi kaktus berduri..,
Aku minta kupu², dibagi ulat berbulu..,
Aku sedih & kecewa😔

Namun kemudian, kaktus itu berbunga, indah sekali😍,
& ulat itupun jadi kupu² yang cantik.😘,
Itulah jalan ALLAH, indah pada masaNYA..,
ALLAH tidak memberi apa yang kita harapkan..,
Tapi IA memberi apa yang kita perlukan..,
Kadang kita sedih, kecewa, terluka..,
Tapi jauh diatas segalanya DIA sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita....


Credit to @UsrahTarbiahJiwa

No comments:

Post a Comment

My Beautiful Dream Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign